OVB Vstřícná banka: Nejvstřícnější bankou ve II. čtvrtletí je GE Money Bank

15.07.2010 10:49

Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka se ve II. čtvrtletí roku 2010 stala GE Money Bank. GE Money Bank tak na nejvyšší pozici vystřídala Raiffeisenbank, která se posunula na páté místo. Za GE Money Bank se umístily druhá Poštovní spořitelna a třetí Česká spořitelna.

Nejvyššího hodnocení dosáhla GE Money, která získala 66,09 procenta. Druhého nejvyššího hodnocení dosáhla Poštovní spořitelna s 65,71 procenta. Jedná se o první kompletní výsledky klientského ratingu za II. čtvrtletí roku 2010.

 

GE Money Bank se stala bankou s nejvyšším klientským ratingem. Celkové hodnocení 66,09 procenta je výsledkem hodnocení odborné poroty, která bance v průměru udělila 66,78 procent, hodnocení serveru www.bankovnipoplatky.com, který bance udělil z hlediska poplatků a kvality sazebníků 68,8 procent a hodnocení veřejnosti, která bance udělila průměrné hodnocení 59,58 procent.

 

Druhým nejlépe hodnoceným bankovním domem se stala Poštovní spořitelna, která obdržela hodnocení 65,71 procenta. Poštovní spořitelna získala od veřejnosti 57,21 procent. U odborné poroty byla banka úspěšná výrazně více a dosáhla hodnocení 64,67 procenta. Server bankovnipoplatky.com banku ohodnotil velmi vysokými 73 procenty.

 

Třetí nejlepší hodnocení obdržela Česká spořitelna se 64,71 procenty. Poštovní spořitelna získala nejlepší hodnocení od porotců, kde si připsala 71 procent. Server bankovnipoplatky.com ohodnotil banku 53,8 procenty a veřejnost bance nadělila hodnocení 59,07 procent.

 

Nejvstřícnější banka z I. čtvrtletí Raiffeisenbank získala až páté nejlepší hodnocení.

 

Každý další čtvrtletní klientský rating bank bude z největší míry ovlivněn samotnými kroky, chováním i případnou nečinností hodnocených bank. Svůj klientský rating a jeho vývoj si tak do velké míry určí banky samotné.

 

Odborná, devítičlenná porota, jejíž kompletní složení naleznete na serveru hodnocení www.vstricnabanka.cz má při hlasování největší váhu, která představuje podíl 58,3 % celkového hodnocení. U poroty nejlépe dopadla Česká spořitelna následovaná Komerční bankou a GE Money Bank. Server www.bankovnip oplatky.com disponuje váhou hodnocení s podílem 25 % a veřejnost (registrovaní uživatelé) disponuje váhou hodnocení s podílem 16,7 %.

 

___________________________________________________________________________

Více o hodnocení OVB Vstřícná banka

 

Nejvyšší váha hodnocení odborné poroty je zajištěním objektivního, nestranného a odborného pohledu odborníků ze světa financí, ekonomiky, práva, podnikání a médií na hodnocené banky. Server www.bankovnipoplatky.com se čtvrtinovou váhou hodnocení hodnotí banky z pohledu poplatkové politiky a přehlednosti sazebníků bank. Veřejnost pak promítá do hodnocení vlastní zkušenosti s hodnocenými bankami a pozitivní či negativní působení image bank

 

Klientský rating OVB Vstřícná banka je tak nejkomplexnějším a nejúplnějším hodnocením bank v České republice. Klientský rating bank bude zveřejňován každé čtvrtletí, kdy veřejnost i banky samotné budou informovány o tom, zda se jejich pozice na základě konkrétních kroků a opatření jednotlivých bank zlepšuje či zhoršuje.

 

 

Hodnotit banky za II. čtvrtletí roku 2010 můžete na serveru www.vstricnabanka.cz

 

Zpět